پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2730
-
الف
+

همکاری متفاوت عروسک‌های محبوب به بهانه چهارشنبه سوری

کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری» امسال به احترام آتش‌نشانان شهید حادثه پلاسکو برپا شده است.

 کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری» امسال به احترام آتش‌نشانان شهید حادثه پلاسکو برپا شده است.

به گزارش آی‌فیلم، مرضیه برومند مدیر خانه در خصوص کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری» و بیلبوردهای سطح شهر گفت: این حرکت یک کار گروهی بود که به پیشنهاد من و همکاری بچه‌ های عروسکی شکل گرفت. این بیلبوردها با همکاری خانه عروسک و سازمان زیباسازی در آستانه‌ «چهارشنبه سوری» تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: این کمپین امسال به احترام آتش‌نشانان بعد از ماجرای پلاسکو برپا شده است و در فضای مجازی هم نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. ما هم به کمک آمدیم و عروسک های محبوب، مردم را به آرامش و نشاط دعوت کردند.

برومند تصریح کرد: همه صاحبان معنوی و حقوقی عروسک‌ها و همچنین صداپیشگان آن‌ها، بدون دریافت هیچ مبلغی پذیرفته‌اند در این حرکت جمعی شرکت کنند. آنها احساس مسولیت نسبت به برگزاری خوب روز چهارشنبه سوری نشان دادند.

کارگردان سریال «آب پریا» بیان کرد: مردم در مواقع حساس از ما حمایت کردند. ما هرچه دوستانه با هم حرف بزنیم، نتیجه بهتری خواهیم گرفت. البته نباید شادی را به این بهانه زیر سوال ببریم. این مسئله برای من مهم است؛ «شادی بله، خطر نه!». بنابراین به بهانه خطر شادی مردم را زیر سوال نبریم.

این کارگردان سینما عنوان کرد: به هر حال سال‌هاست که شب چهارشنبه‌سوری از لطف همیشگی‌اش دور شده. ما سعی کردیم  به این مراسم نگاه متفاوت  داشته باشیم تا  مراسمی شاد و خانوادگی برگزار شود. ای کاش در شهرهای دیگر هم این کمپیین راه اندازی شود.

برومند خاطرنشان کرد: کار گرافیک این پوسترها زیر نظر خودم و مرضیه سرمشقی، رفعت هاشمی و احسان نصرتی با همکاری مرجان پورغلامحسین انجام شده است. البته صدا پیشگان عروسک ها برای انتخاب شعارها همراهی کردند.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر